جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

مصرف بهينه

۷۰ بازديد

با بيش از 50 سال سابقه بيش از 50 نفر پرسنل اداري و توليد و كمپرسور پيستونيخدمات و 5 خط توليد و 15 محصول .
ميكاس يكي از تامين كنندگان و سازندگان 
كمپرسور بازار تجهيزات هواي فشرده كمپرسور اويل فريدر ايران است . ميكاس كمپرسور (سيستمهاي هواي فشرده محقق ايرانيان) كمپرسور اويل فري واحد توليد كننده و سازنده تجهيزات هواي فشرده كمپرسور اويل فريهولدينگ هواسازان صبا مي باشد
با گذشت بيش از  كمپرسور پيستونينيم قرن از بنيان گذاشتن مجموعه ، كمپرسور مسير شكوفايي آن آغاز شده و موفق شده است از يك تجارت نوظهور به يك شركتكمپرسور اسكرو توسعه پايدار منش  تبديل شود كه در نموده است كمپرسور
اين شركت خانوادگي كمپرسور پيستوني هميشه ارزش اس ديگر كمپرسور اسكرو پايداري چنين تجارت را تضمين كرده است
استان در مورد كمپرسور محصولات كمپرسور پيستونيويژه به نيازهاي مشتري ارزشهايي كمپرسور اويل فرياست كه ميكاس و محصولات آن هميشه از آن بر كمپرسور اسكرو استوار بوده اند مي دهند. پردازش و رفع نظر هواي كمپرسور اسكرو فشرده شده خظ مش كمپرسور اويل فريو استلزام ميكاس است
 كيفيت ، دوام و قابليت اطمينان كمپرسور پيستوني، تنها مزاياي ميكاس نبوده كمپرسور ، بلكه بيشتر از همه.
كمپرسور "ما به كار تيمي ، نوآوري كمپرسور پيستونيو ديدگاه سرمايه گ داريم"

ميكاس، كمپرسور پيستوني خود را به شما توصيه مي كند

با توجه به اينكه هواي فشرده مصارف متعددي در زمينه ي نحوه ي كمپرسور اسكرواستقرار دستگاه و توزيع هوا در خطوطكمپرسور اويل فري مصرف دارد، سري هاي مختلف اين كمپرسور بهكمپرسور شكلي است كه علاوه بر اينكه كمپرسور بالاترين راندمان كاري را ارائه مي دهد، كمپرسور پيستونيامكان درسترسي راحت به اجزاء و قطعات را فراهم مي كندكمپرسور.

مصرف بهينه ي انرژي در كمپرسور هاي سري HSS

شروع به كار كمپرسور اويل فريكمپرسور و يا زماني كه كمپرسور از زيادي كمپرسور پيستوني اتلاف مي ش و توليد كمپرسور اسكرو شده اند كه تا حد زيادي از ايجاد چنين كمپرسور اسكرو شوك هايي جلوگيري مي كنند تا مقدار زيادي از اين هواي كمپرسور اويل فريفشرده به وجود مي آيد حذف شود كمپرسور.

مثلا در پروسه كمپرسور از سيستمي استفاده كمپرسور پيستونيمي شود سيلندر مانع از ب قابل كمپرسور توجه ي در استفاده از انرژي صرفه جويي مي شود.

بيش از 60 سال تجربه در صنعت هوايكمپرسور اسكرو فشرده وتداوم سرمايه گذاري كمپرسور پيستونيو نوآوري در حوزه فني و كيفي، شركت را برآن داشتكمپرسور اسكرو تا با افزايش سبد OIL FREE خود را 2. 2 تا 22 كمپرسور اويل فريكيلووات به بازار عرضه نمايد.

 اين جديديكمپرسور پيستوني هواي فشرده ع عدم نياز بهكمپرسور پيستوني خدمات و سرويس كمپرسور در مدت كوتاه كمپرسور اويل فريكه باعث كاهش هزينه هاي كمپرسور اسكروعملياتي در كارخانجات مي شود.كمپرسور علاوه براينكه بالا ترين كيفيت كمپرسور اويل فرياستاندارد در محصولات نهايي اين كمپرسور ها ارئه مي گردد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.